VISITEM EL SALÓ DEL MANGA 2019


El dia 31 d'octubre comença el saló del manga. Jo (la Lali), hi vaig anar amb la meva germana. En aquest article us explicaré què es el saló del manga i us portaré amb mi a visitar-lo.



Soc molt fan de la cultura japonesa (vaig escriure un article sobre el Japó, si voleu fer-li una ullada aquí teniu el link: El Japó ). A mi sempre m'han agradat els còmics, sobre tot si son de dibuixos japonesos, aquests tipus de còmics es diuen manga.

Al saló del manga, a més dels còmics hi podem trobar figuretes de personatges, espectacles i música dels animes. Un anime es un dibuix animat japonés, és a dir, que els personatges es representen amb ulls molt grossos i van vestits amb kimono o amb roba inspirada en la cultura japonesa.

Hi ha gent que va al saló del manga disfressada dels seus personatges preferits, es pinten la cara, es posen la perruca i es fan la seva roba.

Els meus animes preferits son de la bola de drac, el detectiu conan, la màgica doremi i pokemon. Em vaig poder fer fotos amb alguns personatges, us ho explico a continuació.



 Aquest es el Monkey D. Luffy. Es un personatge del anime One Piece. S'estira com una goma i vol convertir-se en el rei dels pirates.


 Aqui estic amb el Doraemon, es un gat cósmic que sap parlar i treu invents de la seva butxaca màgica. Li encanta menjar pastissets.








Aquí us presento els personatges de Bola de drac. La va crear l' Akira Toriyama. El personatge principal es diu Son Goku (que vol dir bola d'arròs), aquest personatge ha de lluitar amb els dolents per salvar la terra. Son Goku fa servir la seva força per concentrar-la en una bola de llum. Aquesta tècnica es diu Kame Hame Ha (que vol dir l'atac de la tortuga).



Aquesta figureta és de la Doremi, una aprenenta de bruixa (però de les bones). Es la meva serie preferida. M'encanten les seves cançons i els seus encanteris: "Pirika Pirilala Purpurina Papalatu!"


En aquesta foto estem la meva germana, jo i en Shin Chan (un nen molt entremaliat que fa enfadar als seus pares i a la seva mestra).

La meva germana em va comprar una figureta de la Doremi i tres cómics de Bola de drac. M'ho vaig passar molt bé, li dono les gràcies a la meva germana per convidar-me al saló del manga.

Espero que us hagi agradat tant com a mi, fins la próxima!

By Lali

Comentarios

Entradas populares de este blog

Tots sants o halloween?

Ruta modernista per l'avinguda Tibidabo

El Japó